Hoe begin ik een webwinkel – boeken

Maak van je webwinkel een succes met ervaring van anderen De recentste boeken over een webwinkel beginnen op een rijtje. Hoe pak je het goed aan om een webshop te starten. Welke stappen zijn nodig.

Wat doe je na de start. Hoe kun je succesvol worden? Wat doe je na de start?  Een boek dat je begeleid en als naslagwerk dient, kan helpen de aanpak overzichtelijk te houden. Ook lees je over succesvolle webwinkel ondernemers geïnterviewd door de schrijvers over hun successen en flaters.

webwinkel voor dummies  Een eigen webwinkel voor Dummies

Heel geschikt voor de startende webshop-eigenaar. Duidelijk geschreven met goede tips.  Leer alles over het opzetten van een webwinkel. Welke software moet je kiezen, betaalmethoden, marketing, productpresentatie, distributie, alles komt aan de orde, naast een hoop tips. Ook hoe je webwinkel vindbaar maken op internet. De schrijver is gespecialiseerd in e-commerce, webwinkels en internetmarketing.  Auteur: Robert Vlug.


Hoe begin ik een webwinkel   Hoe begin ik een webwinkel

Dit eBook gaat over alle onderwerpen die de basis vormen voor een goede start met een webwinkel. Geeft alle stappen waaraan je moet denken. Is geschreven vanuit de praktijk. De schrijver heeft ook een eigen webshop en heeft ervaring in het bedrijfsleven.  Auteur : Micky van Vollenhoven


  Meer omzet met je webshop

Leer kijken door de ogen van je bezoekers om obstakels te ontdekken en weg te nemen. In dit boek laat Jurjen Jongejan op een aansprekende en laagdrempelige manier zien hoe je de conversie van je webshop structureel verbetert. Door obstakels die je  bezoekers verhinderen om iets te kopen, op te sporen en te verwijderen. Denk aan levertijden, oninteressante merken, retourkosten, onvoldoende service en hoge verzendkosten. Daarvoor gebruik je het doeltreffende vierstappenplan uit dit boek. Met de handige tips en tools kun je direct aan de slag, en verbeter je de conversie van je webshop structureel. Het werk is toegankelijk geschreven, overzichtelijk en bevat veel illustraties.


Maak van je webwinkel een succes met ervaring van anderen   Maak van je webwinkel een succes

Waarom worden webwinkels succesvol en groot? De schrijfster achterhaalt door interviews met webwinkels hoe dat gaat..Het boek beschrijft hoe valkuilen en successen van webwinkels. Met praktische tips voor je eigen webwinkel en startende ondernemers. Aspecten als onderzoek, financiering, personeel en communicatie komen aan de orde..Het kan lang duren voordat je webwinkel bekend is. Hoe loopt de bezorging. Hoe is de klantenservice en communicatie. Dit is een vlot leesbaar boek.


Webhelden - Start en verbeter je eigen webshop in tien stappen   Webhelden-Start en verbeter je eigen webshop

Waar liggen kansen voor jouw webwinkel? Hoe start je jouw webshop? Hoe maak je die succesvol? Een webwinkel heeft de toekomst. Maar veel starters stopen ook weer snel. Hoe kun je je webwinkel laten groeien? Waar liggen kansen? Een verhaal met praktische tops, met interviews met succesvolle webwinkel ondernemers.


Webwinkel inclusief gratis domeinnaam en webhosting

Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten, is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol omzet mislopen. De conversie van bezoeker naar koper is dus te laag. En dat is zonde, want daarmee laten ze onnodig belangrijke omzet liggen. In dit boek laat Jurjen Jongejan op een aansprekende en laagdrempelige manier zien hoe je de conversie van je webshop structureel verbetert. Zonder dat je je daar wellicht van bewust bent, bevat jouw webshop talloze obstakels die jouw bezoekers verhinderen om iets bij je te kopen. Aan jou de taak om die conversiekillers op te sporen en te verwijderen, zodat je de weg naar online aankopen vrijmaakt. Daarvoor gebruik je het doeltreffende vierstappenplan uit dit boek. Met de handige tips en tools kun je direct aan de slag, zodat de conversie van je webshop in no time recordhoogtes bereikt! – Met dit boek verbeter je de conversie van je webshop structureel. – Leer kijken door de ogen van je bezoekers om obstakels te ontdekken en weg te nemen. – Geen mislukte aanpassingen op basis van een onderbuikgevoel, maar gefundeerde en geteste oplossingen.

Recensie(s)


De auteur meent dat je beter kunt werken aan een verbetering van je webshop-omzet door de bezoekers beter en meer te laten kopen, dan voor méér bezoekers te gaan. Op de meeste online-webshop-pagina’s bevinden zich teveel obstakels, waardoor de bezoeker weinig of in het geheel niet koopt. Denk aan levertijden, oninteressante merken, retourkosten, onvoldoende service en hoge verzendkosten. Met het stappenplan meet je de ‘Kernprestatie-indicatoren’ en analyseer je de obstakels die bezoekers van je webshop ervaren (waar en waarom). Een duidelijk lesboek (en naslagwerk) met interessante uitgangspunten gericht op marketing, communicatie en een vleugje verkooppsychologie, bedoeld voor startende en gevestigde webshop-ondernemers. De problematiek is zeker herkenbaar en de oplossingen mogen alleszins praktisch worden genoemd. Het werk is toegankelijk geschreven, overzichtelijk en bevat veel illustraties.


Één reactie

  1. Partij goederen

    Bedankt voor de tips! Ik ben al een tijdje aan het twisten om een eigen webwinkel op te starten maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, misschien dat die boeken een begin zijn!

Plaats reactie

Je kunt de volgende HTML tags gebruiken:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>