Internet marketing boeken

Vanwege de snelle ontwikkelingen is het handig om wat meer recentere boeken te lezen wanneer je meer wilt weten over internet marketing.

Hieronder een overzichtje van uitgegeven online marketing boeken.

 

Online marketing expert in een week
Jeroen Bertrams
€ 16,00
- – - – -
Dit boek geeft een overzicht van twintig vormen van online marketing. Welke vormen van online marketing moet je inzetten? En hoe adverteer je op internet en sociale media. Hoe bereik je mensen op internet via computer en smartphones. Hoe optimaliseert je je website voor verkopen en transacties.
Basisboek Online marketing
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
€ 53,95
(Een recentere uitgave van het boek wat hieronder staat)
- – - – -
Basisboek Online Marketing behandelt  het héle online marketingproces. Bij het boek hoort een website die zeer geregeld geactualiseerd
wordt. De auteurs starten met de introductie van het kernprocesmodel, waarna ze
vervolgens de strategische aspecten van online marketing belichten. Daarbij wordt dieper ingegaan op online consumentengedrag. Vervolgens komen alle relevante aspecten van websites aan bod, zowel het ontwerpen van effectieve sites, als de site als distributie- of communicatiekanaal alsook de site als
onderdeel van het product.  Het boek brengt de samenhang van het gehele marketingproces in kaart.

Handboek online marketing
Patrick Petersen
€ 37,50
- – - – -
Dit boek behandelt zeer veel onderwerpen. Zoals de geschiedenis van marketing, De online marketing strategieën, de opbouw van een online marketingplan, voorbeelden en tips. Lees over de analyse en online strategie bepaling, en onderwerpen als contentstrategie, social media marketing, virale en engagementmarketing en mobile marketing. Je kunt er van uit gaan dat het hele spectrum aan bod komt..

Basisboek Online Marketing
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
€ 53,95
- – - – -
Basisboek Online Marketing behandelt  het héle online marketingproces.
De auteurs starten met de introductie van het kernprocesmodel, waarna ze
vervolgens de strategische aspecten van online marketing belichten.

De Nieuwe Regels Van Social Media De Nieuwe Regels Van Social Media 3e Druk
D. Meerman Scott
€ 29,95

- – - – -

De nieuwe regels van social media biedt een overzicht van alle mogelijkheden om effectief en krachtig aan de slag te gaan, om de juiste mensen op het juiste tijdstip te bereiken tegen een fractie van de kosten van een traditionele marketingcampagne. Het boek gaat in op de laatste trends op het gebied van Twitter, Facebook en YouTube.
David Meerman Scott gaat in zijn boek veel verder dan technologie alleen. Hij onderzoekt de verbindingen op het web voor zover gerelateerd aan mensen. Het is een praktisch boek.Interessant voor diegenen die meer willen weten over de marketingmogelijkheden van social media.


Principes van internetmarketing Principes van internetmarketing
Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick
€ 24,95

- – - – -

Een studieboek over internetmarketing. Elke pagina biedt belangrijke informatie, goed onderbouwd en vaak met heldere modellen. Dit boek geeft een compleet beeld en veel ideeën om een goede internet marketeer te worden

 


Handboek Seo Handboek Seo
Rolf Broer, Sander Tamaëla
€ 49,95
- – - – -
SEO – Search Engine Optimization of zoekmachineoptimalisatie – is de manier om hoog te scoren in de natuurlijke, organische resultaten van zoekmachines. Met de juiste inzet van zoekmachineoptimalisatie krijg je meer bezoekers, creëer je maximaal online rendement en behaal je je online doelstellingen.
Het boek is praktisch opgezet en beslaat alle basistechnieken voor zoekmachineoptimalisatie:.

facebook marketing Facebook Marketing
Chris Treadaway & Mari Smith
€ 22,99
- – - – -
Dit is een in de Engelse taal geschreven boek over Facebook Marketing. De meest recente tools en mogelijkheden worden besproken. En hoe een marketing strategie opgezet en toegepast moet worden

Contentstrategie Voor Het Web Contentstrategie Voor Het Web
Karel Kolb & Joery Bruijntjes
€ 24,95
- – - – -
Uw website is niet meer de enige plek waarop u als bedrijf uw content plaatst. Hoe houdt u de regie over uw merkcommunicatie via de vele mediakanalen die internet biedt? Een contentstrategie is noodzaak voor elk succesvol bedrijf op internet. Met goede content wint u nieuwe, trouwe en tevreden bezoekers. Dit boek is toegankelijk geschreven en is interessant voor ondernemers, met name voor het MKB.

Er is ook een overzichtje voor Google Analytics boeken

Plaats reactie

Je kunt de volgende HTML tags gebruiken:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>